Právě si prohlížíte ČUV zahajuje kampaň na podporu tiskových médií „TISK FUNGUJE“

Česká unie vydavatelů (ČUV) připravila kampaň pro podporu tisku „Tisk funguje“.  Cílem kampaně je představit tisk zadavatelům inzerce, zástupcům státní správy i širší veřejnosti  jako kvalitní zdroj informací určených k oslovení široké veřejnosti a zároveň jako silné reklamní médium.

Česká unie vydavatelů jako profesní asociace vydavatelů digitálních a tištěných médií v České republice zahajuje od února tiskovou inzertní kampaň s heslem „TISK FUNGUJE“.

V době informačního chaosu a dezinformací chce připomínat, že profesionalita a důvěryhodnost vydavatelského obsahu, srozumitelnost a schopnost intenzivního předání informací jsou pro tisk unikátní. Právě vydavatelské produkty šířené v digitální a tištěné podobě vytvářejí příznivé prostředí pro zajištění kvalitní informovanosti i efektivní vnímání šířené reklamy.

Kampaň se skládá ze šesti grafických vizuálů provedených ve stejném stylu. Účast v kampani potvrdilo
23 vydavatelů, kteří otisknou inzeráty nebo bezplatně umístí reklamní bannery ve více než 100 titulech a na svých webových stránkách. Se seznamem účastníků kampaně a všemi vizuály je možné se seznámit zde.

Studentské listy jsou členem České unie vydavatelů.

Česká unie vydavatelů (ČUV) je profesní asociace vydavatelů České republiky, která zastupuje 43 členů se 420 tištěnými a více než 200 online tituly. Tištěné tituly členů ČUV mají zásah 83 % populace České republiky, online tituly tvoří převážnou většinu online obsahu vytvářeného v České republice. Členové ČUV zaměstnávají přes 5000 pracovníků ve svých společnostech a podílejí se zásadně na reklamním trhu ČR.

ČUV je členem evropských vydavatelských asociací EMMA – ENPA a světových vydavatelských asociací WAN IFRA a FIPP.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..