Právě si prohlížíte Jak na sociální sítě? Facebook uspořádal konferenci Friday for Good
A smartphone user shows the Facebook application on his phone in the central Bosnian town of Zenica, in this photo illustration, May 2, 2013. Facebook Inc said July 24, 2013 that revenue in the second quarter was $1.813 billion, compared to $1.184 billion in the year ago period. REUTERS/Dado Ruvic /Files (BOSNIA AND HERZEGOVINA - Tags: SOCIETY SCIENCE TECHNOLOGY BUSINESS)

Společnost Facebook v České republice uspořádala virtuální konferenci Friday for Good (Pátek pro dobro), jíž se zúčastnilo celkem 30 neziskových organizací. Účastníci se během ní dozvěděli nejen praktické tipy, jak své sociální sítě spravovat, Facebook pak ve formě reklamních kuponů rozdal přes 680 tisíc korun.

„Friday for Good je globální program, který podporuje a vzdělává neziskové organizace v digitální oblasti a pomáhá jim rozvíjet jejich online aktivity,” píšou zástupci Facebooku v tiskové zprávě a dodávají, že účastníci se dozvěděli o tom, jak zlepšit komunikaci a zvýšit dosah na této sociální síti.

Vedoucí prodeje společnosti Facebook pro region střední a východní Evropy Josef Hlaváček připomíná, že společnost přišla s různými nástroji, jak pomoci svým uživatelům. „Ať už se jedná o nástroje pro online finanční sbírku, díky nimž se podařilo od ledna celosvětově vybrat více než 65 milionů dolarů na projekty pro boj s covidem, nebo jednoduché hashtagové kampaně, díky kterým se daří vzbudit pozornost celého světa,” říká.

Mezi neziskové organizace, které se účastnily online konference, patří například: Linka bezpečí, Unicef, Člověk v tísni, Adra, Loono, Charita, Nadace Terezy Maxové, Fandi mámám, Prague Pride, Dobrý anděl, NROS – nadace pro rozvoj občanské společnosti, Debra či Centrum Anabell.

Konferenci Friday for Good si pochvaluje zástupkyně Nadace Krása pomoci Kateřina Toholová. „Profesionální, přesto s přátelským přístupem a cennými radami, které jistě využiji ve své práci,“ uvedla. „Obrovská dávka best practice, spousta novinek a tipů a triků jak pracovat s Facebookem nebo Instagramem. Informace, co nám skutečně pomohou s nastavením efektivní komunikace a tvorbou obsahu, který funguje,” přidává se Filip Milde, manažer komunikace iniciativy Jsme fér.

Facebook připomíná, že díky na konferenci zmiňovaným nástrojům podařilo vybrat přes tři miliardy dolarů. „Společnost Facebook rovněž spustila výzvu pro darování krve, do níž se přihlásilo více než 70 milionů osob. Prostřednictvím narozeninových sbírek bylo celosvětově vybráno přes miliardu dolarů,” uzavírají zástupci společnosti.

Šimon Rogner

Spoluzakladatel a bývalý šéfredaktor Studentských listů, teď píšící hlavně o politice. Redaktor ČT24 píšící o soudních kauzách a student žurnalistiky na Karlově univerzitě.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..